Underbar känsla att få vara nöjd med dagen!

Vår söndags middag!
Prosciutto di Parma (italiensk lufttorkad skinka) inlindad fläskfilé fylld med permesan ost, soltorkade tomater, basilika och vitlök serveras med hasselbackspotatis och en oreganosås. :)
Hur fantastiskt gott som helst. Tips ifrån både min och Oscars favorit-matstipsare Jessica
Alltid när jag har idétorka säger Oscar säga: Ring Jessi!  Hon har alltid så goda förslag.
Så, tack Jessi!!  Det var precis så gott som du utlovade.
Mysmiddag för 2 - mor&son :)
Jag älskar all min Marockanska keramik.
Förutom vår supergoda middag idag som avslutades med Oscars hemgjorda chokladkladdkaka och en god kopp kaffe, så är jag väldigt nöjd med att jag fått bort all sommar i hallen. Och fått in alla höst plagg och grejor. Vintern fick dock inte plats så den får vänta någon månad till... Det är verkligen en fröjd för själen oxå när man får rensat och organiserat upp, rena feng shui.  Så nu kan den riktiga hösten få komma, men storm och ösregn ;)
Kategori:
Annika Soulcityguide:

Vad kul att du hittat lite inspiration hos mig! Bra att vi har samma smak så man kan inspirera varandra:)
Kram på dig och ha en bra start på veckan!

Svar: Visst är det bra!! ;)
Anneli Today

Kristina:

Porslinet har stor "vill ha faktor" hos mej! Skulle passa fint här! Gillar dina lampor över bordet också! Tänk så mycket vackert jag skulle haft om det fanns mer slantar på kontot. Och finare hy av ansiktsbehandlingar och lyxiga krämer! Sånt som jag längtar efter. Kram o tack för igår!

Svar: Visst har det Kristina!! Jag känner ff att jag vill ha meeeeer, trots att jag har en del... Jag fullkomligt älskar det! Hörde om er runda igår..hahaha, nu är inte kloka! :)Tack själv förresten!
Puss
Anneli Today

Cessan:

Vilken fin blogg du har! 💜

Maten såg underbart god ut :)

Visst är det en härlig känsla att organisera & rensa.
Boktips! "Rensa i röran med Feng Shui" skriven av Karen Kingston. Lovar att det är en bok med massor av energiboost!

Önskar dig en underbar måndag!
Kram Cessan 💜

Svar: Tack frö tipset!! Men har redan läste den!! :)Kram <3
Anneli Today

Kommentera inlägget här: